preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Lacković Croata Kalinovac

Login
OŠ Ivan Lacković Croata Kalinovac

     

MS Teams uz Office365

Dokumenti škole za školsku 2023./2024.godinu
Priloženi dokumenti:
GPPR 2023 24.pdf
Kurikulum 2023 24.pdf

Najava događaja
HIMNA ŠKOLE

ŠKOLO LACKOVIĆA CROATE

Jutrom kad se probudim ja na školu pomislim

na lektire i zadatke, znanjem se ponosim

A u školi dani su kao sve iz bajke

crtam, pišem, glumim, o okolišu brinem se.

Školo Lackovića Croate

pjesmom slavim te

u srcu čuvam te.

Školo Lackovića Croate

i kada porastem

uvijek voljeti ću te.

Školo moja volim te.

KNJIŽNICA

e-lektire

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 9. 2011.

Ukupno: 626205
Ovaj mjesec: 1980
Ovaj tjedan: 433
Danas: 4
Upis u srednju školu

Klikom na fotografiju otvara vam se portal www.upisi.hr

Projekti

PRIJATELJ ŠKOLE

 

                                                                                                                                         

Eko škola

Priloženi dokumenti:
Dijamantni status eko skole.docx

Muzejski portal

 

Priloženi dokumenti:
muzejski portal.docx

Jelovnik-školska godina 2023-2024.

Priloženi dokumenti:
Jelovnik za travanj 2024 (1).docx

Kada zvono zvoni

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
INSEKTARIJ U UČIONICI PRIRODE I BIOLOGIJE
Autor: Martina Lovrak Ivanov, 3. 12. 2013.

Vrijedni učenici ekološke družine već duže vrijeme u svojoj učionici prirode i biologije imaju terarij sa vijetnamskim   paličnjacima, životinjama koje su izvrstan primjer mimikrije, sposobnosti da se izgledom prilagode okolini.


Vijetnamski paličnjak nije izbirljiv što se tiče hrane. Najbolje ih je hraniti kupinovim lišćem,  bršljanom (što jedu rijeđe, ali im je odličan za penjanje)  salatom, listom maline... Ova vrsta paličnjaka je poznata po partenogenetskom razmnožavanju (mužjaka je u prirodi vrlo malo), što znači da za reprodukciju nije nužno prisustvo mužjaka.

Dosta su krhki teje  potrebno  malo više pažnje pri uzimanju u ruke. Nepažnja često dovodi do otpadanja nogu i ticala. Prednost je što imaju sposobnost regeneracije do određene starosti (6mjeseci). Aktivni su noću, stoga je dobro predvečer pošpricati vodom lišće koje jedu. Tako će primiti potrebnu količinu vode, budući da ju ne piju. Danju obično miruju, najčešće na granama.Učenici prema paličnjaima imaju obavezu- vlažiti lišće vodom, donositi svježe lišće, pratiti promjene paličanjaka- rast, presvlačenje...

Učenici iz ovog primjera osim što uče prirodoznanstvene pojmove razvijaju empatiju, suosjećanja, odgovornost, poštovanja kod djece te razvijaju sposobnosti  usvajanja obaveza. Kako odrastaju, djeca kroz igru s životinjom usvajaju mnoge vještine, od motoričkih do socijalnih.

                                                                    Učiteljica prirode i biologije: Martina Lovrak Ivanov





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
INSEKTARIJ U UČIONICI PRIRODE I BIOLOGIJE
Autor: Martina Lovrak Ivanov, 3. 12. 2013.

Vrijedni učenici ekološke družine već duže vrijeme u svojoj učionici prirode i biologije imaju terarij sa vijetnamskim   paličnjacima, životinjama koje su izvrstan primjer mimikrije, sposobnosti da se izgledom prilagode okolini.


Vijetnamski paličnjak nije izbirljiv što se tiče hrane. Najbolje ih je hraniti kupinovim lišćem,  bršljanom (što jedu rijeđe, ali im je odličan za penjanje)  salatom, listom maline... Ova vrsta paličnjaka je poznata po partenogenetskom razmnožavanju (mužjaka je u prirodi vrlo malo), što znači da za reprodukciju nije nužno prisustvo mužjaka.

Dosta su krhki teje  potrebno  malo više pažnje pri uzimanju u ruke. Nepažnja često dovodi do otpadanja nogu i ticala. Prednost je što imaju sposobnost regeneracije do određene starosti (6mjeseci). Aktivni su noću, stoga je dobro predvečer pošpricati vodom lišće koje jedu. Tako će primiti potrebnu količinu vode, budući da ju ne piju. Danju obično miruju, najčešće na granama.Učenici prema paličnjaima imaju obavezu- vlažiti lišće vodom, donositi svježe lišće, pratiti promjene paličanjaka- rast, presvlačenje...

Učenici iz ovog primjera osim što uče prirodoznanstvene pojmove razvijaju empatiju, suosjećanja, odgovornost, poštovanja kod djece te razvijaju sposobnosti  usvajanja obaveza. Kako odrastaju, djeca kroz igru s životinjom usvajaju mnoge vještine, od motoričkih do socijalnih.

                                                                    Učiteljica prirode i biologije: Martina Lovrak Ivanov





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju